ТИЖДЕНЬ РОДИНИ В ШКОЛІ

В рамках тижня родини в Сердюківській школі з 27.02 - 02.03.18 р. відбулися батьківські збори. Розглядалися такі питання: підвищення безпеки освітнього процесу, охорона здоров'я і життя учнів, навчальний рік та НУШ, закінчення 2017-2018 н.р., ДПА, харчування дітей, різне. Фестиваль зборів пройшов організовано і корисно.

   

Виступ класного керівгика  2 класу Буц О.О.

    

Підвищення безпеки освітнього процесу

  

Охорона здоров'я і життя учнів

 

Навчальний рік та НУШ

  

закінчення 2017-2018 н.р.

ДПА - 2018

 

 

Поспішаймо робити добро

Час , немов тривожна думка , мчить невблаганно вперед , кидає нам в лице нові виклики , ніби звинувачення в лінощах і ми , ті , що стоять на шляху семи вітрів , на перетині сторін світу , ті , чий сон завжди мов тремтливий птах , першими кидаємося наздоганяти час чи й навіть випереджати його . Бо ми — вчителі . Хтось лине вперед, позбувшись всього старого й знайомого немов баласту . Та ми , колектив Сердюківської школи , завжди пам'ятаємо , що досвід минулих поколінь, історичні здобутки минувшини — це ті щаблі , на які варто спиратися, підкоряючи прийдешнє . Тому несемо ці здобутки , як безцінний скарб : перебираємо, переглядаємо , вивчаємо , не даючи припасти пилом забуття . Однією з перлин нашої скарбниці є дорогоцінне вчення нашого земляка , великого людинолюбця та майстра дитячих доль Олександра Антоновича Захаренка .

Нині багато прогресивних педагогів звертаються до досвіду іноземних шкіл . Це чудово ! Бо як казав Великий Кобзар “і чужого научайтесь...”. Та ми пам'ятаємо й про другу частину фрази “... й свого не цурайтесь”. Ментальність українців унікальна : її важко порівнювати з європейською чи східною , бо , історично вбираючи в себе риси цих обох світів, вона ревно берегла власне, споконвічне, вміло переплітаючи їх . Тому ми вважаємо пріоритетними погляди на виховання наших співвітчизників , зокрема багатющого спадку з родинного виховання школи Захаренка . Читаючи праці Олександра Антоновича та відвідавши його авторську школу в Сахнівці , ми ще раз переконалися , що правильно визначили тип власної школи - “школа-родина” та пріоритетний напрямок у вихованні школярів — родинне виховання . Спираючись на ідеї Сахнівської школи, ми прагнемо , щоб школа була і залишалася центром освітнього процесу на селі . А щоб це було здійснено через інтерес до школи з боку учнівських родин , через бажання батьків взяти участь у вихованні своїх дітей пліч-о-пліч з педагогами , нами була розроблена та втілена у життя ідея створення особливого шкільного середовища , співзвучна з ідеєю Захаренка . Тому , відвідуючи нашу школу , ви зможете побачите скільки учнівської , батьківської і вчительської праці проросло зеленим буянням шкільного подвір'я , де злилися в красі цвітіння рослин та рукотворні дива наших умільців . Це і алеї Слави та Дружби, горобинова Алея пам'яті подвигу односельчан — атошників , це і Альтанка роздумів та ідей , Галявина казок , сонячні розливи обабіч дороги до школи , закладено розарій випускників , Озерце милування. Нашою гордістю є хризантемові алеї , тюльпанові острівці та нарцисові хмаринки , подаровані школі у вигляді цибулинок працівниками, що вже вийшли на заслужений відпочинок . Це особлива сторінка в родинному вихованні, що свідчить про тісний зв'язок поколінь . Висадженні кілька років примхливі сосни стали свідченням безперервної турботи та відповідальності шкільної родини за зеленими підопічними . Чистота , збереження та поповнення цієї краси вимагає зусиль . Тому в щирому спільному трудовому процесі , який завжди базується на принципах усвідомленої відповідальності та добровільності , ми ще більше зміцнюємо єднання школи і сім'ї .

Ще одним пунктом концепції авторської школи Захаренка є те , щоб не втрачати надбання історії , вивчати традиції і звичаї народу , що прийшли до нас із сивої давнини , виховувати у дітей патріотичні почуття і гордість за родину , однокласників, односельчан , село, Батьківщину . Цю ідею ми втілили перетворивши стіни шкільних коридорів на історичні експозиції , котрі презентують сторінки життя рідного села , країни , її яскравих діячів та героїв . Гордістю нашого родинного надбання є куточок вишитих рушників , які ілюструють історію випускників та виховні ідеї кожного класу . Пишаємося цим , адже змогли в традиційному українському колориті відобразити сучасне , максимально залучивши до цього мам та бабусь наших учнів .

Поруч з цим звертаємося ще до одного з захаренківських постулатів : збереження життя та здоров'я дітей . З цією метою поруч зі спортивним майданчиком та теплим і зручним спортивним залом створені острівці рекреації та психологічного розвантаження учнів , коридори стали зонами для рухливих безпечних ігор , а також є навчально-демонстраційні куточки для пропаганди безпечного життя дітей . Власне , кожен клас є своєрідним мікрокосмосом родинного тепла покладеного на ноти сучасних вимог до освітнього процесу, котрий ми будемо будувати і в умовах Нової української школи .

Кожен захід нашої шкільної родини завжди супроводжується залученням батьківського колективу як ідейників, учасників і глядачів . Пріоритетом для старших є дитиноцентризм без егоцентризма . Як і у Сахнівській школі ми , колектив Сердюківської школи , своїм завданням ставимо навчити дітей бачити красу світу та берегти її . А життєве кредо Захаренка “Поспішаймо робити добро”знайшли відгук у серцях педагогічного колективу, адже неможливо творити таку теплу і по-рідному близьку школу без добра і любові в серці . І як відповідь на це ми бачимо вчинки наших вихованців , сповнені милосердя, безкорисливості, людяності і любові . Прикладом цього можуть бути благодійні акції, ярмарки , які завжди сповнені високою метою : роби добро заради добра , а не заради слави .

До речі , між Сердюківською та Сахнівською школами прокладено місточок дружби та обміну досвідом . При відвідуванні авторської школи Захаренка ми були вражені тим, на скільки поважають пам'ять та здобутки Олександра Антоновича в школі , що колектив працює за тими ж принципами , творчий , відвертий та готовий ділитися своїми надбаннями з бажаючими .